Solicită un apel
Nume*
Telefon*
Timpul apelului*
Mesaj
Codul din imagine*
CAPTCHA
Catalog de produse

Garanție

Termeni și condiții de garanție și deservire tehnică gratuită. 

1.1. În baza articolului 13 al. 1 din Legea privind protecția consumatorilor din Republica Moldova, remedierea gratuită a deficienţelor apărute la produs, serviciu, înlocuirea gratuită sau restituirea contravalorii produsului, serviciului necorespunzător în cadrul termenului de garanţie sau termenului de valabilitate, deficienţe care nu sînt imputabile consumatorului, se face necondiţionat de către vînzător, prestator  într-un termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data înaintării reclamaţiei de către consumator.
1.2. Pe baza articolului 13, alin.8 din Legea privind protecția consumatorilor din Republica Moldova, perioada de garanție este prelungită pentru perioada de reparații până când produsul este adus în stare de funcționare corespunzătoare.
1.3. Deservirea tehnică gratuită înseamnă o obligație suplimentară a producătorului de a remedia neajunsurile (defectele)  produsului cauzate din vina producătorului, fără plată.
1.4. Retur sau schimb de bunuri de calitate corespunzătoare.
Cererea consumatorului de a i se înlocui produsul sau de a i se restitui  contravaloarea lui urmează să fie executată dacă produsul nu este utilizat, nu şi-a pierdut calităţile de consum şi dacă există probe că a fost cumpărat de la vînzătorul respective, în conformitate cu Legea nr. 105 privind protecția drepturilor consumatorilor Articolul 14 alin. 3.
O țigară electronică este formată din 2 părți: Mărfuri tehnice complexe  (mod, dispozitiv electronic de calcul) și articole de igienă individuală (piesa bucală – drip tip, rezervor, cartuș înlocuibil) are contact direct cu membrana mucoasă.
Produsele tehnice complexe și articolele de igienă individuală, pentru care sunt stabilite perioada de garanție, nu pot fi schimbate sau returnate, în conformitate cu Hotărârea Guvernului nr. 1465 din 8 decembrie 2003, Anexa nr. 2 alin. 3 și 12, precum și Legea nr. 105 Despre protecția consumatorilor Articolul 14 alin. 3.
1.5.Garanția nu este valabilă pentru produsele consumabile și accesoriilor care includ: cartușe, coiluri, atomizoare, vaporizatoare, sticlă pentru rezervoare, o-ringuri, baterii pentru țigări electronice, drp tipuri, adaptoare AC și USB, huse și alte accesorii conexe.
1.6. Mărfurile nu sunt deservite conform garanției dacă lipsește setul complet în original, de asemenea, dacă lipsește ambalajul original al mărfurilor.
Producătorul nu își asumă obligațiile de garanție și nu oferă deservire tehnică gratuită în următoarele cazuri:
2.1. Dacă produsul destinat uzului personal a fost utilizat în alte scopuri care este destinat produsul sau în afară specificațiilor tehnice aferente.
2.2. În cazul în care apare neconformitatea produsului în urma nerespectării condițiilor indicate în Manualul de Utilizare și alte documente emise   consumatorului împreună cu produsul.
2.3. Dacă produsul are urme de intervenții de tip service, a reparațiilor efectuate de persoane neautorizate de producător, precum și deteriorări și/sau înlăturări a sigiliilor de fabrică a dispozitivului.
2.4. Dacă defectul este cauzat de o modificare schemei electrice sau reproiectarii, prin conectarea dispozitivelor externe care nu sunt furnizate de producător.
2.5. Dacă defectul este cauzat de acțiuni deliberate sau neglijențe ale consumatorului sau ale terților.
2.6. Dacă există daune sau defecțiuni ale produsului de către animale de companie, insecte, rozătoare.
2.7. Dacă se constată defecte care au apărut după transferul produsului către consumator din cauza deteriorării mecanice, expunerii la umiditate, la temperaturi ridicate sau scăzute, coroziune, oxidare, pătrunderea obiectelor străine, substanțe și alte lichide.
2.8. Dacă defectul este cauzat de utilizarea produsului în condiții neadecvate,ex. : instabilitatea rețelei electrice (modificări bruște de curent și tensiune) sau de rețeaua de la bord a vehiculului.
2.9. Dacă produsul este uzat ca urmare a utilizării necorespunzătoare a acestuia, precum și a întreținerii și a îngrijirii necorespunzătoare.
2.9.1. Dacă produsul este deteriorat în timpul transportăii către cumpărător sau de la acesta de către proprietarul însuși.

ATENŢIE!
În cazul aparenței oricăror probleme(defecte) a dispozitivului, Dvs. trebuie să aduceți singur dispozitivul la service centru.
Diagnosticarea defectelor poate dura de la 3 pînă la 5 zile lucrătoare. Dacă expertiza tehnică va constata că dispozitivul are un defect de fabricație, ne angajăm fie să reparăm dispozitivul, fie să vă returnăm un produs similar, fie, în absența acestora, să returnăm suma plătită pentru acesta.

Măsuri de siguranță la utilizarea dispozitivelor cu baterii încorporate și înlocuibile:
  • nu reîncărcați mai mult de 4,2V
  • nu descărcați mai puțin de 2,5V
  • nu confundați polaritatea
  • nu încălziți și nu păstrați în apropierea surselor de foc
  • se interzice categoric scurtcircuitarea contactelor
  • evitați strict contactul cu apa
  • păstrați la o temperatură nu mai mică de -20 și nu mai mare de +45 grade Celsius
  • după depozitarea pe termen lung, pot fi necesare mai multe cicluri de încărcare / descărcare pentru stabilirea capacității bateriei
  • folosiți numai încărcător de baterii Li-ion pentru încărcare.
  • nu lăsați la îndemâna copiilor și a animalelor de companie

Magazinul nu este responsabil pentru daunele cauzate de manipularea sau folosirea greșită a dispozitivelor echipate cu baterii încorporate și detașabile.